16 iulie 2010

Multumiri

   As vrea sa multumesc celor care mi-au fost alaturi la evenimentul Pecha Kucha, din data de 14 iulie:

  - Claudiu - nu stiu cum ar fi decurs fara tine:*
  -  Mamei mele, fratelui meu, Cosmin si cumnatei mele, Flory, multumesc ca ati venit.
  - Colegei mele "mai mici" Athena si lui Alex. Sper sa colaboram pe viitor.
  - Au fost prezente si colegele de la munca : Tina, Irina (nu mi-ai cantat,te tin eu minte:P) si Claudia, dar si sotul Irinei, Lucian.Va multumesc. Si va pup.
   - Si nu in ultimul rand "sotzului meu", Marian. In sfarsit ne-am cunoscut:P. Multumesc pentru participare. Si pentru cuvintele frumoase:)

     Multumesc tuturor, atat pentru participare, cat si pentru incurajari.

     Multumiri si organizatorilor, Gabi si Irina Ionica, pentru invitatie si pentru grija, incurajari si sfaturi.
    
     Voi posta in zilele ce urmeaza momente de la eveniment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu